
Welkom op de nieuwe website van Fivoor! Leuk dat je een kijkje neemt. Na een aantal jaar bouwen aan de organisatie, hebben we een stevige plek ingenomen in de zorgketen. Na 7 jaar werd het tijd voor een doorontwikkeling van het (werkgevers)merk Fivoor, de huisstijl en websites. De afgelopen periode is daar hard aan gewerkt. Met als resultaat dat we op 25 maart ons ‘aangescherpte’ verhaal kunnen delen met de buitenwereld. En dat er twee nieuwe websites én een nieuwe werkgeverscampagne live zijn gegaan. Natuurlijk alles in de vernieuwde huisstijl!
Een aangescherpt corporate merk en een helder verhaal
We willen beter uitdragen waar Fivoor voor staat en wat ons werk zo mooi maakt. Dit helpt niet alleen bij het aantrekken van nieuwe collega’s, maar geeft binnen de organisatie ook een sterker gevoel van trots en verbinding.
Een aangescherpt werkgeversmerk
Met het aangescherpte werkgeversmerk laten we duidelijk zien wat werken bij Fivoor inhoudt en wie wij als werkgever zijn. We verwachten dat er hierdoor meer geschikte kandidaten solliciteren en onze collega's versterking krijgen van mensen die echt iets toevoegen aan de teams. Het werkgeversmerk is doorvertaald naar verschillende middelen zoals een online wervingscampagne, website, begeleidende teksten bij vacatures en functieprofielen, folders, beursstand en banners.
Een nieuwe corporate website
Onze website is een belangrijk visitekaartje en een bron van informatie voor cliënten, naasten, netwerkpartners, verwijzers en buren. Op de vorige website stond veel informatie voor alle doelgroepen, maar daardoor werd het minder overzichtelijk. Bij de nieuwe website hebben we gekozen voor doelgroepingangen, zodat elke bezoeker direct terechtkomt bij de informatie waar diegene naar op zoek is. Verder hebben we:
Bijna alle teksten opnieuw geschreven en meer op de doelgroepen gericht, aangepast op het taalniveau dat past bij een doelgroep.
Het nieuwe design gemaakt met het oog op toegankelijkheid. Denk hierbij aan keuzes voor het kleurgebruik en knoppen.
Gekozen voor nieuwe fotografie, ook voor op de website. We willen veel meer de menselijke interactie laten zien.
Veel meer mogelijkheden dan ooit om informatie te delen en dicht bij de behoefte van de bezoeker te staan. Zo kunnen we jaren vooruit!
Een nieuwe ‘Werken bij’-website
Om de juiste mensen aan te trekken, hebben we ook een nieuwe ‘Werken bij Fivoor’-website ontwikkeld. Hier laten we zien wat werken bij Fivoor betekent, met een duidelijk overzicht van onze vacatures en verhalen van collega’s. Dit helpt ons om goede nieuwe medewerkers te vinden.
De basis van de website is hetzelfde: de focus ligt op de vacatures en de vakgebieden. Het nieuwe werkgeversmerk staat beschreven en is verder doorgevoerd op de website. Er is een aparte pagina met verhalen van onze medewerkers. Met de nieuwe huisstijl is het een frisse en overzichtelijke website geworden.
Mis je nog informatie?
Mis je bepaalde informatie op één van onze nieuwe websites? Neem dan contact met ons op via communicatie@fivoor.nl