eHealth: online werken aan je behandeling
Via een beveiligde online omgeving kun je ook thuis aan de slag met je behandeling. Dit noemen we ‘eHealth’.

Via eHealth heb je meer zicht op je behandeling. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om online je dossier en onderzoeken in te zien, of een vraag te stellen aan je behandelaar. Met eHealth heb je nog meer grip op je behandeling, en maak je je traject nog passender.
Karify: de online behandelomgeving
Bij Fivoor werken we met Karify: een beveiligde omgeving op internet. Deze omgeving werkt via een computer, tablet of via een app op je telefoon. In de online behandelomgeving werk je bijvoorbeeld met deze onderwerpen:
- Hoe kan ik ‘s nachts beter slapen?
- Hulp bij het omgaan met stress
- Tips om gemakkelijker contact te maken met anderen
- Verlagen van spanning in je lijf
- Tips bij onrustige gedachten
- Wat doe ik als ik bang ben?
- Hulp voor piekermomenten
- Wat te doen als ik stemmen hoor?
In Karify zet de behandelaar opdrachten voor je klaar. Ook bekijk je hier je behandelplan, afspraken, vragenlijsten en berichten.

Dit kun je in Karify
Berichten versturen naar je behandelaar
Behandelopdrachten maken
Informatie opzoeken in een mediatheek
Gesprekken met je behandelaar lezen
Informatie over je behandeling delen met je omgeving
Je dossier zien (dit kan alleen via de computer)
Open hieronder de informatiekaart voor meer informatie over Karify:

Hoe werkt Karify?
Aan de slag met Karify? Bekijk de video hieronder voor een stappenplan en meer informatie.
Om in te loggen in de behandelomgeving is een twee-factor-authenticatie (inloggen in twee stappen) nodig. Naast een gebruikersnaam en wachtwoord, krijg je ook een code via sms of app. Op de website van Karify vind je nog meer informatie en tips voor gebruik.
Karify heeft ook een app: handig wanneer je op je telefoon wil inloggen. Hiermee kun je ook chatten of videobellen met je behandelaar. Bekijk de onderstaande informatiekaart om te lezen hoe deze app werkt.
Starten met eHealth
Ben je in behandeling en wil je graag aan de slag met eHealth? Vraag dan je behandelaar om een account voor je aan te maken. Heb je eerst nog vragen? Bijvoorbeeld over de veiligheid of over hoe het werkt? Ook dan neem je contact op met je behandelaar.
"Door online zelf aan de slag te gaan hoef ik niet te wachten op mijn volgende afspraak. Hierdoor gaat mijn behandeling sneller. En als ik vragen heb, stel ik ze via de chat."

Digitale toegankelijkheid
Digitale toegankelijkheid zorgt ervoor dat iedereen, met of zonder beperking, gebruik kan maken van digitale informatie en dienstverlening. Daarom houden we rekening met de toegankelijkheid bij het ontwerpen, bouwen en schrijven van onze websites en apps.